Calculators

Calculators

Zelf hoeft je niets meer uit te rekenen. Of het gaat om je calorieverbruik of je wedstrijdtempo, voer je gegevens in en onze verschillende calculators vertellen wat voor loper jij bent of gaat worden.

Schema op Maat

Schema op Maat is een gratis, interactief hulpmiddel dat wetenschap, wiskunde en 40 jaar hardloop-ervaring combineert om hardlopers een betrouwbaar, persoonlijk trainingsschema te bieden. Na het beantwoorden van een aantal korte vragen ontvangen lopers direct een trainingsschema dat speciaal afgestemd is op hun ambitie en niveau. Bereken jouw ideale hardloopschema.

Trainingstempo

Wat is voor jou het beste trainingstempo? Door het invullen van je laatste wedstrijdresultaat wordt hier het meest geschikte trainingstempo voor je berekend.
Bereken je trainingstempo.

Eindtijd

Bereken aan de hand van je tijd op de ene afstand wat je mogelijke eindtijd op een andere afstand kan zijn.
Bereken je eindtijd.

Loopschema

Jij wilt een wereldrecord lopen? En je weet ook over welke afstand? Bereken het winnende schema.

Ideale gewicht (BMI)

Op basis van je lengte en gewicht kun je hier je BMI berekenen, een maatstaf voor jouw (ideale?) lichaamsgewicht.
Bereken je BMI.

Loop- of wedstrijdtempo

Zelf hoef je niets meer uit te rekenen. Je gemiddelde tijd per kilometer, je snelheid in kilometers per uur of per seconde, het wordt hier allemaal voor je berekend.
Bereken je loop- of wedstrijdtempo.

Tussentijd > eindtijd

Door het invullen van je tussentijd, bereken je hier jouw te verwachten eindtijd. Ook handig bij het volgen van wedstrijden op televisie.
Bereken je eindtijd.

Calorieverbruik

Vul je gewicht en de gelopen afstand in, waarna wordt berekend hoeveel calorieën je na alle sportieve avontuurtjes verbruikt hebt.
Bereken je calorieverbruik.

Leeftijdsindex

De leeftijdsindex is een manier om resultaten van verschillende lopers met elkaar te vergelijken, ongeacht sekse of leeftijd.
Bereken je leeftijdsindex.


 

Advertentie
Advertentie

volg ons