Training Logboek

Voortaan is het heel eenvoudig om je trainingen te registreren en je inspanningen over langere tijd goed in de gaten te houden. Ontdek de vele opties van ons gratis Training Logboek.

Leg je trainingen vast
Hou je loop-, fiets-, zwem- en andere trainingen bij. Van elke training kan je tijd en afstand, route, het soort training, tempo, hartslag, gewicht, het aantal verbrande calorieën, het type schoen en hoeveel kilometer je er al mee hebt gelopen, kwaliteit en inspanning, intervaltijden en -afstanden, weer en persoonlijke opmerkingen vastleggen.

Je maandprestaties in één blik
De eenvoudige online kalender toont al je trainingen in een maand.

Bekijk week- en maandoverzichten
Bekijk overzichten met tijden en afstanden van al je recente trainingen.

Maak grafieken
Hou je vooruitgang bij via kleurrijke grafieken met maand- of weekoverzichten. Of maak een persoonlijke grafiek door zelf de gegevens en periode te kiezen. Van afstand tot hartslag, van snelheid tot gewicht.

Hardlooproutes invoeren en delen
Breng je routes in kaart, meet ze op en zoek routes van andere gebruikers.

Werp een blik in je schoenenkast
Voer het schoenmodel in dat je tijdens een looptraining droeg en het Training Logboek houdt simpel voor je bij hoeveel kilometers je met die schoenen aflegt.



Surf nu naar het Training Logboek.

Aanmelden nieuwsbrief

E-mailadres *
Ja, ik ontvang graag de gratis Runner's World nieuwsbrief.
Runner's World September 2014

Deze maand in Runner's World:

Bekijk de inhoud